چگونه برای درمان تنگی قفسه سینه و تنگی نفس در PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان تنگی قفسه سینه و تنگی نفس در PKD

به عنوان یک اختلال ژنتیکی مشترک، PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) تبدیل شده است یکی از علل اصلی نارسایی کلیه. با از دست دادن عملکرد کلیه، علائم مختلف ظاهر می شود. در اینجا شما را در مورد نه تنها علل تنگی قفسه سینه و تنگی نفس درمان نیز متناظر یاد بگیرند.

علل تنگی قفسه سینه و تنگی نفس

بزرگ شدن کیست ظلم و ستم به بافت های اطراف و به تدریج تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه. هنگامی که کلیه نمی تواند عملکرد طبیعی به حذف مایع اضافی از بدن، تورم رخ می دهد. درد قفسه سینه و تنگی نفس را می توان با مایع اضافی در قفسه سینه و ریه ها ایجاد می شود.

به طور کلی، فشار در قفسه سینه و تنگی نفس در اواخر مرحله از PKD رخ می دهد. هنگامی که شرایط توسعه نارسایی کلیه، عوارض بارز ترین شامل حملات قلبی. بیشتر حملات قلبی رخ می دهد که لخته جریان خون کرونر خون عروق و اکسیژن را به عضله قلب، گاهی اوقات در آسیب دائمی به قلب منجر.شایعترین علامت حمله قلبی تنگی قفسه سینه و تنگی نفس است.

چگونه برای درمان تنگی قفسه سینه و تنگی نفس برای بیماران مبتلا به PKD؟

اگر آن را توسط مایع بیش از حد ایجاد می شود، دیالیز می تواند کمک به از بین بردن برخی از درجه. اگر آن را توسط مشکلات قلبی ایجاد می شود، از اطلاعات فوق، ما می دانیم که خون به چیزی برای انجام است. چه چیزی بیشتر، بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی دارند گردش خون ضعیف است.

درمان طب چینی، از جمله حمام پا، حمام دارو، چینی طب گیاهی دایره درمان خوراکی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثرات آشکار در رشد عروق خونی، بهبود گردش خون و از بین بردن حالت سکون خون ، در نتیجه محافظت از قلب و ارگانهای دیگر و بهبود ایسکمی و دولت بدون اکسیژن.

اگر چه انتظار می رود که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی توابع بازی خاص بیشتر به عنوان ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، فراهم آوردن مواد مغذی برای کلیه و ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده ذاتی برای محافظت از عملکرد کلیوی، بازی توابع از توانایی کاهش سلول های آستر برای تولید مایع کیست، نفوذ پذیری افزایش یافته دیواره کیست و تغییر به داخل و خارج از دیفرانسیل فشار مایع به تدریج کیست کیست کاهش و ما فکر می کنیم این چیزی است که آنها می خواهند بیماران مبتلا به PKD است.

اگر شما با بیماران فعلی خود را با PKD و تلاش همه چیز ممکن است برای جلوگیری از نارسایی کلیوی، است که ارزش یادگیری در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy راضی نیست.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، قفسه سینه و تنگی نفس ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: